piątek, 21 października 2011

W czasie wolnym...

W czasie wolnym lubię trochę pobawić się w dobieranie ciuszków :)
O to namiastka :
tu macie link do czarnych butków DeeZee -  DeeZee
link do naszyjnika - Naszyjnik CIRCLE


tu macie link do kolczyków sówek <sama jestem ich posiadaczką i są cudne> - Kolczyki Sowy
a tu link do fioletowych butów DeeZee - DeeZee

Na razie wstawiam tylko dwie bo jak to się mówi - "Co za dużo to nie zdrowo" :) 
Obiecałam wczoraj, że zdam relacje z filmu, który wczoraj obejrzałam, a więc:

Film "Pan Popper i jego pingwiny" - po tytule można stwierdzić, że to komedia. W głównej roli obsadzili Jimego Carreya. Jak dla mnie ten aktor jest świetny :) Uwielbiam każdą komedie, w której gra. Dobra, ale wróćmy do filmu. Tytułowy pan Popper jest biznesmenem, który żyje pracą. Dowiaduje się, że jego ojciec umarł i dostał po nim w spadku nie jednego, ale sześć pingwinów :) Na początku nie cierpi ich i ma ochotę pozbyć się ich za wszelką cenę, ale to się zmienia!! Jego piękny apartament zmienia się w dużą lodówkę :) wszędzie znajduję się śnieg, jest strasznie zimno.... Nawet jego pingwiny doczekują się potomstwa :) 
Więcej już nie pisze... Ciiiisza :) Zachęcam do obejrzenia filmu :) Na wieczór jak znalazł...
Kilka migawek z filmu:


Fajne nutki:


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog.
    Zapraszam do mnie:
    www.gemaltandgiselle.blogspot.com
    Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń