czwartek, 6 października 2011

No to zaczynamy...

Cześć :)
Postanowiłam założyć bloga, który miałby umilić życie osobom podobnym do mnie. Można powiedzieć, że od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować modą. Poświęcam jej każdą wolną chwilę. Pomyślałam, że założenie bloga to dobry pomysł... Będę zamieszczała na nim wszystko to co mnie interesuje. Blog będzie zawierał inspiracje, ciekawostki ze świata mody, ploteczki, ale również będzie dotyczył takich dziedzin jak film, literatura czy muzyka :) Będzie dotyczył tego co robię na co dzień. Na początku zamieszczam kilka inspiracji :)
Do usłyszenia....
aaaa.... Mam dla was fajną ciekawostkę ;P wiecie, że :
"Całując się, chudniemy bo spalamy nawet 20 kalorii na minutę, czyli 1200 na godzinę !! "

3 komentarze:

  1. mmm :) kolejny plus całowania!
    pierscionek z batmanem jest swietny! chciałabym taaaki! :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the photos! :)

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia ;) tylko ja osobiście wolałabym większe - więcej widać :)

    Powodzenia w pierwszych krokach prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń