poniedziałek, 24 października 2011

Butik...

Witajcie
Dziś chcę wam przedstawić stronę, na której sprzedają fajne ciuchy i na prawdę za niewielką cenę :)
Sama mam już na oku kilka ubranek, ale oczywiście wszystkiego na raz nie mogę zakupić więc muszę się zdecydować, które kupie jako pierwsze! Może pomożecie mi podjąć tą decyzję?
Pokaże wam moich faworytów i jeśli wam coś wpadnie w oko to po prawej stronie wstawiłam "Baner", który zaprowadzi was do stronki z ubraniami.
A więc:
Na pierwszy ogień idzie bluzka. Spodobał mi się jej kolorek.
Teraz bluzka z sową :) od jakiegoś czasu szaleje na punkcie rzeczy z sowami ;p
Ta jest wręcz słodka. Można się w niej zakochać.
W tej podoba mi się kołnierz, to chyba on dodaje tej bluzce uroku.
Spodenki <3
Spódniczka... jest też koloru czarnego, ale ten bardziej kolorek przypadł mi do gusty. 
Kurtka. Zamawiając teraz kurtkę dostaję się 50zł rabatu :) kod rabatowy to - KF947
Rękawiczki, są różne kolorki. 
Czapka, jak znalazł na taką pogodę :)
Taki szalik na pewno każdą kreacje by rozpromienił, a poza tym ten kolorek jest hitem tej jesieni.
Getry. Na pewno w nich będzie o wiele cieplej.

I jak, podobają się ubrania?? Które powinnam jako pierwsze zakupić? Pomóżcie!!! :(

Podałam wam już rabat, który jest na kurtki, ale mam jeszcze kilka kodów rabatowych.
To one:
- wszystkie zegarki za 14,90zł po wpisaniu tego kodu ZE30
- -50% na chustki i apaszki jeśli wpiszecie ten kod CH5472
- no i ostatni kod BU748207 ten kod ma wartość 20zł :) czyli taka kwota jest odjęta od waszych zakupów :)

2 komentarze:

  1. ta pierwsza niebieska bluzeczka jest świetna. Zapraszam do mnie i do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się spodenki, bluzka w kropki i spódniczka!!! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)
    http://plantofelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń