wtorek, 11 października 2011

Dodatki...

Czy tylko ja uważam, że jeden nawet najmniejszy dodatek może zmienić prostą, nudną stylizację w taką, która będzie przyciągać spojrzenie innych??
Torebki, biżuteria, nakrycia głowy, zegarki, apaszki itd itp - to jest to co lubimy :)
Na dzień dzisiejszy mamy ogromny wybór, od którego może nawet rozboleć głowa.... Ja sama jestem za tym by kupować takie rzeczy, które sprawdzą się w większości stylizacjach. Jak każda dziewczyna posiadam w swoim zbiorze dużo takich rzeczy, które każda moją kreacje mogą ożywić ;p Tu umieszczam kilka inspiracji z netu, które to mogą potwierdzić :

  


 Postaram się wstawiać na bloga również moje stylizacje, ale wiadomo zawsze na początku jest jakaś trema. Dziś albo najpóźniej jutro umieszczę nowego posta z opisem książki, która ostatnio przeczytałam :)
Pozderki :*

1 komentarz:

  1. To właśnie dodatki "robią" cały strój i nadają mu charakter : ) Ale dobre dobranie dodatków nie jest takie proste, warto pokombinować : )

    OdpowiedzUsuń