czwartek, 10 listopada 2011

Sylwia Grzeszczak

Witajcie,
Wiem, że dawno nie pisałam posta, ale jestem ostatnio zalatana i mam dużo na głowie :( Dziś chcę wam polecić SUPER płytkę. Po tytule posta można od razu odgadnąć kogo :) Oczywiście chodzi mi o płytkę Sylwii Grzeszczak "Sen o przyszłości" <3

Uwielbiam wokalistkę i jej piosenki :) Naprawdę śmiało mogę wam ją polecić bo jest warta każdej złotówki, która się wyda na kupno jej!! Na płytce jest 11 utworów, w środku są dołączone słowa do każdej piosenki więc można pośpiewać sobie. Kilka z utworów najbardziej przypadło mi do gustu i jestem w nich zakochana. Mogłabym ich słuchać 24h na dobę, a są nimi (klikając na link możecie same je przesłuchać) :

Małe rzeczy
Sen o przyszłości
Bajka
Tęcza

To są cztery utwory, które po prostu KOCHAM <3

Płytkę kupiłam tutaj -> Sylwia Grzeszczak - Sen o przyszłości

Posłuchajcie piosenek i sami oceńcie :) Miłego słuchania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz