wtorek, 1 listopada 2011

Pomocy!!

Dziewczyny musicie mi pomóc... Spodobało mi się trochę rzeczy, ale na razie mogę sobie pozwolić na zakup dwóch :( smutne :( wstawię zdjęcia z ubraniami i butami, które mi się podobają a Wy piszcie w komentarzach co byście kupiły na moim miejscu.
Pamiętajcie tylko DWIE rzeczy....
tunika - sukienka

torebka/ kopertówka

spódniczka - ZARA

spódniczka

spódniczka

bluzka z łatkami

melisski na obcasie :)

buty z  - MERG

buty z - MERG


kolia z - ILOKO

bransoletka z - ASOS

Mam nadzieję, że mi pomożecie :) Czekam na komentarze...

7 komentarzy:

  1. Kochana gdzie znalazłaś tą genialną tunikę z pierwszej fotki ?
    wybrałabym właśnie ją i pierwsze koturny z merg

    OdpowiedzUsuń
  2. meliski na obcasie prze urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tunikę możesz tu znaleźć - http://moda.allegro.pl/tunika-sukienka-zip-suwaczek-musztarda-rud-rozm-m-i1906655443.html

    OdpowiedzUsuń
  4. buty z merg te z kożuszkiem i pierwszą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czekam na pierwsze buty z Merg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika sukienka i bransoletka z asos - zdecydowanie to bum wybrała będąc na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza tunika i drugie buty z merg... wyglądają tak cieplutko! :)

    zapraszam do mnie na bloga, dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem ;>

    www.zawodowymishmash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń